۱۳۹۹ جمعه ۳ بهمن

 

توصیه های کلی به مراجعین محترم

 

 

1-در صورت مغایرت نام و نام خانوادگی بیمار با آنچه در پرونده درج شده است با ارائه مدارک شناسایی معتبر قبل از ترخیص به واحد پذیرش یا منشی بخش جهت اصلاح مشخصات مراجعه نمایند . در غیر اینصورت هیچ نوع تغییری در مشخصات پرونده امکانپذیر نمی باشد .

2-بیمارانی که دارای دفترچه بیمه میباشند در بدو ورود حتماً دفترچه بیمه خود را به منشی ارائه نمایند .

3-بیمارانی که فاقد بیمه هستند بلافاصله پس از بستری در ساعات اداری به دفتر نماینده خدمات درمانی مراجعه تا در اسرع وقتدفترچه بیمه برایشان صادر گردد .

4-بیماران تصادفی هنگام مراجعه به بیمارستان بایستی با کروکی نامه 115 به پذیرش بیمارستان مراجعه نموده و پذیرش گردند و یا در اولین فرصت مدارک لازم را از پاسگاه محل تصادف دریافت و به منشی بخش ارائه نمایند تا در هنگام ترخیص با مشکلات مالی مواجه نشوند .

5-استفاده از بیمه تکمیلی نیاز به معرفینامه دارد جهت دریافت معرفینامه در اولین فرصت بستری ،قبل از ترخیص به منشی بخش مراجعه فرمائید .

6-بیمارانی که بیمه تکمیلی دارند ولی امکان دسترسی به سازمان بیمه گر خود ندارند هنگام ترخیص حتماً مدارک بالینی شامل (خلاصه پرونده ،برگ شرح حال ، برگ بیهوشی ) را از منشی بخش دریافت و به سازمان بیمه گر خود تحویل دهند .

7-چنانچه جهت ضمانت تسویه حساب  پرونده ، مدارک شناسایی خود را به پذیرش یا واحد درآمد تحویل داده اید ظرف 48 ساعت جهت تسویه حساب اقدام فرمائید . در غیر اینصورت بیمارستان هیچگونه تعهدی نسبت به مدارک شما ندارد .