مسئول کمیته رفاهی کارکنان: خانم مریم خواجویی
چشم انداز:
ایجاد نظام جامعی از امکانات ، برنامه ها و خدمات رفاهی به منظور بهبود و افزایش سطح کمی و کیفی رفاه کارکنان بیمارستان شفا
ماموریت:
مدیریت رفاهی نقش تاثیر گذار و مهمی در شکل گیری انگیزه ، پتانسیل کارکنان و بهبود عملکرد آن سازمان دارد. یکی از راه های افزایش بهره وری کارکنان تامین نیازهای رفاهی آنهاست. کمیته رفاهی بیمارستان نیز با ترسیم چشم انداز و تعریف ماموریت در پی ارائه مجموعه ای از خدمات ، امکانات و فعالیت های بیشتر و با کیفیت مطلوب تر در بخش های مختلف رفاهی می باشد که منتج به بهبود کیفیت رفاهی زندگی و ایجاد رضایتمندی همکاران بیمارستانی شود. تحقق فعالیت های رفاهی را می توان با مدیریتی صحیح و با مشارکت سه جانبه بیمارستان ، امور رفاهی و به خصوص آحاد کارکنان بیمارستانی و با استفاده از ظرفیت های بالقوه و بالفعل سازمانی در مدت زمانی مناسب به نقطه ای مطلوب رساند تا در بخش های مختلف سیاست گذاری ، برنامه ریزی و اجرا اهداف مورد نظر را محقق سازد و در این راستا اهداف و فعالیت های زیر را دنبال می کند.
اعضای کمیته رفاهی کارکنان:
این واحد در راستای افزایش رضایت مندی کارکنان از خدمات رفاهی بیمارستان و با توجه به پایین بودن میزان این رضایت مندی در نظر سنجی سال 98 تشکیل گردیده است و شامل اعضاء زیر می باشد :
1- دکتر محمد حسین مصدق ( مدیر )
2- علی اصغر شعاعی ( مسئول امور اداری )
3- سعید کاظمیان ( مسئول دفتر بهبود کیفیت )
4- مریم خواجویی ( مسئول کمیته رفاهی )
5- مهناز مراد پور ( کارشناس دفتر بهبود کیفیت )
6- محمد علی فرحبخش ( کارشناس روابط عمومی )
7- عباس ابراهیمی ( مسئول کارگزینی )
8- علیرضا وحیدنیا ( مسئول قراردادها )
اهداف کمیته رفاهی کارکنان:
* توسعه رفاه عینی و ذهنی یا مادی و معنوی کارکنان
* ارتقاء سطح رفاه زندگی کارکنان با برنامه ریزی و نظارت بر اقدامات رفاهی مبتنی بر رعایت کرامت انسانی
* شناسایی نیازهای مختلف رفاهی همکاران
* بهره مندی موثر از ظرفیت های موجود بیمارستان در بخش های مختلف رفاهی
* توانمند سازی همکاران در جهت مشارکت موثر در امور رفاهی
* ایجاد پایگاه اطلاعاتی رفاهی کارکنان
فعالیت های کمیته رفاهی:
* ارتباط مستمر با نمایندگان رفاهی دانشگاه علوم پزشکی به منظور مشارکت ، تبادل نظر و دیدگاههای رفاهی همکاران
* به روز رسانی اطلاعات رفاهی در سایت بیمارستان به منظور دسترسی سریع به آخرین اطلاعات
* عقد قرارداد با شرکت های خدمات رفاهی با هدف ارائه خدمات مطمئن ، سریع و آسان
* ارائه تسهیلات خرید کالاها و تجهیزات مورد نیاز همکاران با شرایط ویژه تخفیفی و تسقیطی
* افزایش میزان اعتبار صندوق های رفاهی به منظور افزایش رقم و تعداد تسهیلات مالی اعطایی به همکاران
* بستر سازی برای اوقات فراغت با امکانات سفر و مهمانسرا
* تسهیلات رفاهی و کارت های اعتباری
اقدامات انجام شده در کمیته رفاهی:
1- انعقاد قرارداد با رستوران ژوانی
2- انعقاد قرارداد با رستوران خانه وزیر
3- پیگیری انعقاد قرارداد با باشگاه ورزشی ولیعصر
4- پیگیری انعقاد قرارداد با تعمیرگاه تعویض روغن
5- پیگیری انعقاد قرارداد با فروشگاه موبایل
6- پیگیری انعقاد قرارداد با فروشگاههای زنجیره ای فامیلی ، رفاه ، معلم